تبلیغات
ورزشی - زمان بندی یک کلاس ایروبیک
ورزشی
نویسنده:دارا رستمی
.       گرم کردن ( به همراه تمرکز )................................................  10 تا 12 دقیقه

2.       کشش پویا ( اختیاری )

3.       بدنه کلاس ( اجرای حرکت ها و زنجیره ها )............................ 40 دقیقه 

4.       سرد کردن وکشش ایستا ( اجباری ) ....................................  8 تا 10 دقیقه

توجه : در صورتی که می خواهید مدت زمان کلاس را کم کنید ، باید نسبت زمان بندی بالا رعایت شود.

 

گرم کردن
هدف از گرم کردن بدن در فعالیت ورزشی افزایش دمای عمومی بدن است . از دیگر اهداف مهم می توان به آمادگی مفاصل و عضلات و نیز آمادگی قلبی عروقی برای شروع اجرای تمرین های شدید تر اشاره کرد. ، اما به یاد داشته باشید که اگر به طور ناگهانی در طول انجام تمرین توقف کنید ، به علت این که ضربان قلب بالا است  ممکن است دچار سر گیجه شوید یا حتی از حال بروید.

 

سرد کردن
عمل سرد کردن به معنای کاهش اجرای فعالیت های بدنی




نوشته شده در تاریخ شنبه 29 آبان 1389 توسط dara rostami

قالب وبلاگ

کد نمایش آب و هوا

کد نمایش آب و هوا